zaterdag 4 juli 2009

Lekker naar New York

In 2006 ben ik met Gustav naar de Noordkaap geweest (zie ook http://noorkaap-2006.blogspot.com) Hij kwam toen van de lagere school af en dat was een mooie gelegenheid om samen met Pa naar de Noorkaap af te reizen. Tja waar ga je dan heen met je dochter wanneer die de lagere school verlaat? Shoppen in New York.
Hoe kwam dat zo? Nu wel, na de trip naar de Noorkaap stelde ik Marjolijn voor dan met haar maar naar Kaap de Goede Hoop te rijden. (Als grapje natuurlijk want die reis is nog wel wat ingwikkelder dan naar de Noorkaap). Dat leek haar niks. Zo lang achter op een motor.. dat ging ze maar niet doen. Wat wil dan wel Marjolijn? Nou,.. shoppen in New York. Ik zei da's goed... en zo gaat het dus gebeuren.
We gaan een week. Marina en Gustav passen natuurlijk op het huis. Marjolijn en ik gaan naar de Big Apple.
Net als vanaf de noordkaap proberen we ook een weblog bij te houden.

2 opmerkingen:

  1. Pfff vanmorgen 08.15 uur mijn mannetje en mijn meisje op de trein gezet richting Schiphol.
    Gisteravond koffers tig keer in en uit gepakt want ja de koffer moet eigenlijk half leeg blijven want anders pasen de ugs, oorbellen, flutballerina's, horloges, tas :-) voor mama en eh noem maar op de terug weg er niet in.
    Veel plezier met zijn tweetjes!
    En tot volgende week zondag op Schiphol.
    Kus Gustav en mij.

    Wat wij gaan doen???
    Wij gaan ze volgen via hyves, sms, skype, deze blog en niet te vergeten Twitter (hoezo geen hyvesfan) en verders.......
    Het is heerlijk weer om eens lekker de bezem door het huis te halen en volgens mij zijn de twee ergste rommelkonten ff niet thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo wereldreizigers. Heel veel plezier in NY We zien daarna vast een mooi fotoverslag. Maak er een mooie week van.
    Groeten.

    Pieter Geert

    BeantwoordenVerwijderen