donderdag 9 juli 2009

De lucht in ... New York here we come...


De lucht in ... New York here we come...
Originally uploaded by New Yorker for one week

Tja in het vliegtuig valt verder niet zoveel te bleven. Gewoon lekker
blijven zitten waar je zit en verroer je niet…
Na toilet geweest en dan bedenken dat er mensen zijn die daar ook
andere dingen doen… al dan niet met stewardess… Ik moet er niet aan
denken… Volgens mij raak je dan voortdurend knoppen aan voor
assistentie… doorspoelen, heet of koud water of deur open. Zelfs bij
normaal toiletbezoek is het allemaal al heel knap dat je netjes alle
handelingen in de juiste volgorde uitvoert onder grote turbulentie en
geweldig druk..
Wel even een compliment voor het entertainment system van de boeing
777-200 en grote hoeveelheid films, leuke games, en vlucht
informtatie. Het ontbrak er nog maar aan dat je ook even zelf met de
remotecontrol het vliegtuig mocht besturen.

Komen we bij de douane… lange rijen… wat gebeurt er… de rij wordt
(vlak voor onze neus) gesplitst en we gaan weer aan (nu wel 100 man)
voorbij. Ik gok nu toch op de ogen van Marjolijn ;-)

1 opmerking:

  1. Je hebt de laatste tijd volgens mij naar de verkeerde films gekeken laat Amarens dit maar niet lezen...........Ik bedoel van de toiletten dan hé kijk de complimenten vinden ze bij de KLM natuurlijk helemaal top.
    Greetz Mé

    BeantwoordenVerwijderen